Friday, November 23, 2007

A song i wrote for you

There is some chinese words that i wrote
yesterday night before slept...
words came from my heart
- a song i wrote for u -
- a song in my heart -
- a song remain me and you -


回忆哄你入睡的时候 就是我最甜蜜的时刻
感到你不开心我难过 为你祈祷永远的幸福
听你说你们在一起了 那时候的我默默流泪
看到你那快乐的模样 就知道我该慢慢离开

每页的日记里都留了许多痕迹
留下了对你说出的感觉

你是真的爱我吗这是我每天都在想
想到快疯了你还是一样 不理会

就算不能爱你到终点
知道你快乐 看到你微笑
我还是会等待

nothing special on this few day
just went have a drink with friend thats all
miss her alot hope to see her! but i dont get a chance

- why man always make the first move to ladies -
- why man always say ladies first -
- gentlemen?? -

0 comments: